Reference a případové studie
Skutečné příběhy našich klientů
Zjistěte, jak jsme pomohli firmám různých velikostí vyřešit jejich účetní výzvy a dosáhnout finančního pořádku.
Příběh úspěchu
Jak jsme zachránili FlowUp před finančním kolapsem a vrátili jim 1 milion korun
FlowUp s.r.o.
Technologická společnost
Výzva
FlowUp přišel s účetnictvím v katastrofálním stavu. Předchozí účetní firma udělala zásadní chyby v účetních knihách a podala nesprávná daňová přiznání. Firma zaplatila na daních více než 4x víc, než měla podle zákona.
Řešení
Provedli jsme kompletní audit účetnictví, identifikovali všechny chyby a systematicky je opravili. Nastavili jsme nové procesy a kontrolní mechanismy. Podali jsme dodatečná daňová přiznání a reklamovali nesprávně zaplacené daně.
Výsledky
"Able Count nás zachránil před finančním kolapsem. Jejich důkladnost a odbornost nám vrátila nejen peníze, ale i klid v duši."
Další případové studie
Tripower s.r.o.
Servisni organizace
Výzva
Dne 29. prosince nás kontaktoval klient s naléhavou zprávou – jeho tehdejší účetní s klientem náhle k tomuto datu ukončila spolupráci a neprovede ani prosincové DPH. Poslední DPH bylo podáno k listopadu a rok zůstal neuzavřený, závěrku za celý rok na krku. Klient měl necelé 4 týdny na splnění povinnosti DPH.
Klíčové výsledky
- Včasné podání prosincového DPH
- Dokončení účetní závěrky
- Oprava zjištěných závažných chyb
[Název klienta - NDA]
Akvizice
Výzva
Klient zvažoval akvizici konkurenční společnosti a potřeboval důkladnou analýzu cílové firmy, aby se vyhnul případným rizikům a přeplatění.
Klíčové výsledky
- Identifikace skrytých rizik
- Snížení kupní ceny
- Významná finanční úspora
Co říkají naši klienti
"Able Count nás zachránil před finančním kolapsem. Jejich důkladnost a odbornost nám vrátila nejen peníze, ale i klid v duši."
"Vedení účetnictví je pro mnoho menších firem oříškem. Relativně malý rozsah dokladů a práce neumožňuje mít vlastního zaměstnance na plný úvazek pro vedení účetní agendy. Proto je jediná možnost využívat externí služby pro vedení účetnictví. My jsme vyměnili před spoluprací s Ablecount 2 účetní. Byla to takzvaná stará škola - doklady, výpisy a podklady do krabice a pak se jen modlíte, že v tomto analogovém pojetí nic očím účetní neunikne. Chybovost byla relativně častá a vyžadovalo to naši kontrolu, která velmi často chybu odhalila. Vyžadovalo to spoustu času :-( S Ablecount nás účetnictví baví, ale hlavně nám usnadnilo mnoho procesů, které jsou se samotným sběrem a předkládáním podkladů. Na týdenní bázi máme přehledy chybějících dokladů a jasně víme, jaké doklady jsme opomněli poslat pro řádně vedené účetnictví. Jejich digitální přístup k vedení účetnictví patří do 21. století a naplňuje nás důvěrou, že je naše účetní agenda vedena správně a bez chyb. Naše kontrola už není potřeba. A to chcete - mít účetnictví vedeno správně a s minimem práce na své straně! Věnujete se tak plně rozvoji vaší firmy!"